Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. augusztus 5., szombat

Nyaraltunk - Zalacsány

Azt hiszem 4 éve voltunk utoljára Zalacsányban. Akkor is ilyen forró hetet fogtunk ki, mint idén. A szüleimnek van 1 hét üdülési joguk a kastélyszállóban egy 4 személyes apartmanra. Mivel mi ilyen sokan vagyunk, így egy kicsit nagyobbat kértünk. Kaptunk egy két szobás, nappali-konyhás apartmant. Igaz, ez  már nem a kastélyszállóban volt, hanem a mellette levő parkban. Ezek a házak laza 1 hónapja tartoztak csak a Batthyány kastélyszálló fennhatósága alá. Így volt egy-két gondunk vele, de összeségében minden klappolt. Arról meg senki sem tehet, hogy 7 főre egy mellékhelység nem elegendő. Pláne, ha a fürdő és a wc még egyben is van. Folyton az az érzésem volt, hogy már megint csak szorítok...

Idén valahogy valami változott a gyerekekkel is. Talán nagyobbak lettek, talán jobban értékelik erőfeszítéseinket, hogy jó nyaruk legyen. Talán ők is értik, hogy ha valahol kifizetünk egy családi belépőre 10e Ft-ot, akkor az sok pénz. Mindenesetre nem voltak elégedetlenkedő, nyavalygó, folyton más akaró hangok a családban, ami nagyon jó érzés volt.

Fürödtünk sokat-sokat. A szállónak volt benn és kinn is egy medencéje. Mi főképp a bentit használtuk, ha mind úszni akartunk, mert Lacika a kintit túl hidegnek találta.
 
 

Aztán ettünk sokat-sokat. A szálláson csak a napi reggelire fizettünk be. Mivel az is aranyárban van, így megtiltottam a műzlizést a srácoknak. Mindenkinek jól be kellett kajálnia reggel, így az ebédet vehettük lájtosabbra, este meg az apartmanban vacsiztunk valami hideget.
 
 

Voltunk egyszer kalandparkban is. Kivételesen csak Marika volt elégedetlen, de szerintem ő is csak azért, mert pár centin múlott, hogy nem mászhatott a magasabb pályákon, csak a gyerekeknek valókon. Viszont Karesz kis biztatás után végigjárta az ifjúsági pályákat. Miki és Matyi már önállóan másztak, rengeteg fotót készítettünk róluk. Mi Viktorral felváltva vigyáztunk Lacikára, én még függőágyaztam is vele egyet, de sajnos nem tetszett neki. Egyébként egyszer én is szívesen kipróbálnám ezt a mászást. Na majd egyszer...
 
 
 
 
 
 
 
 

Aztán egyik délelőtt, amíg én pihengettem Lacival a szálláson (olvastam az Outlander 4. részét), addig a srácok végigjártak egy tanösvényt a zalacsányi tó mellett. Nehezen rázódtak bele, de végül csak élvezte mindenki.
 
 
 

Ja, és nagyon bevált itt is a pléd Lacinak. Sokat üldögéltünk vele itt-ott a kastélyparkban. Rengetegen megcsodálták a legkisebbet, hogy milyen cuki. Nameg persze állandó látványosság vagyunk az 5 gyerekkel. Vagy nagyon értékelik az emberek, vagy totál kiakadnak tőle:-D

 
Túl hamar eljött ennek az 1 hétnek a vége. Annyira jó volt, maradtam volna még...

4 megjegyzés:

  1. Jó és tartalmas nyaralás volt ez is!Laci nagyon-nagyon cuki!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lackó cukiságfaktora még mindig 100% a gyerekek szerint is:-D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Alig bírtam kiválogatni ezt a néhányat a sokból. Csak az a kár, hogy rólam mindössze 2 db készült. Az egyik itt van a blogon, a másikon a jobb lábszáram látszik.

      Törlés